Friday 3 May 2013

Milk Booster -Gabungan Energizing Soy Protin dan Alfalfa

Alhamdulillah. ..dah masuk ke bulan Mei iaitu bulan bday saya...heee..umur bertambah setahun...bermakna badan pun dah bertambah tua setahun...huhuhu...ok..mlm ni nak citer 2 produk Shaklee yang memang saya amalkan sejak dari berpantang hingga la sekarang...alhamdulillah. ..memang hasil yang boleh dilihat sendiri.....

Kenapa saya suka ESP?...selain sebab ESP memang sodap bila.dibuat smoothies...tapi yang paling best ..ia membantu memekatkan susu badan dan mengekalkan tenaga especially pada awal-awal pagi...saya amalkan minum ESP ni setiap pagi sebelum kerja...sementara nak breakfast dan drive to work...perut saya dah rasa kenyang dan badan akan rasa bertenaga...tu yang best. Sekarang ni baby saya dah masuk 9 bulan...alhamdulillah. .susu masih banyak iaitu sekali pump boleh dapat 5 ke 7 oz...masih boleh buat stok...saya akan pastikan saya pam 3 kali masa di opis...kelebihan yang saya nampak hasil mengamalkan ESP ni...kulit bertambah cerah especially di celah ketiak dan peha...memang kulit jadi lebih lembut....


Lagi satu produk Shaklee yang memang saya jatuh cinta sangat ialah Alfalfa. Ia mempunyai berbagai fungsi tapi yang paling famous ialah sebagai milk booster.  Saya ambil 3 biji setiap selepas lunch. Selain tu...kesan yang paling saya suka ialah alfalfa membantu masalah keputihan.  Masalah ni mmg kebanyakan wanita ada alami
..dan saya memang happy sejak amalkan alfalfa ni...masalah tu dah hilang sama sekali.


Jadi terpulang kepada bajet korang...nak amik satu satu pun boleh..nak dua dua lagi bagus!!..tapi mak jemah ni tamak...saya ambil dua dua sekali sebab memang berbaloi...apa yang saya share ni hasil 9 bulan saya amalkannya ye. So..sabar dan konsisten tu memang amat diperlukan. ..hehehe...jangan lupa pm atau WhatsApp saya yer. ..


Puan Zita
Shaklee Independent Distributor
 ID 881218
 0195717830|angahtaiping@yahoo.com|facebook/noorazita.awaludin

No comments:

Post a Comment