Saturday 20 April 2013

Ketahui Jenama Supplement anda~Perbezaan Shaklee

Ok...seperti post lepas...saya baru je menghadiri Product Workshop dan di sini saya nak share kelebihan mengetahui jenama Supplement yang anda amalkan. Saya faham kadang2 kita mengamalkan supplement hanya kerana ia popular dan mendapat reputasi yang baik dikalangan pengguna.  Bagi saya pun sama...tapi saya beruntung kerana telah diperkenalkan kepada jenama yang sememangnye berkesan, selamat dan semulajadi...itulah Shaklee

Kenapa Shaklee Sentiasa Selamat untuk diamalkan?

★Shaklee menjalankan 100, 000 ujian kualiti untuk setiap produknya setiap tahun
★Shaklee juga menjalankan 350 ujian kontaminasi untuk setiap ramuan bagi mengesan bahan tercemar yang merbahaya
★Ini bermakna setiap produk Shaklee berkualiti tinggi dan untuk setiap produk 4 langkah untuk ketulenan dan potensi sentiasa diamalkan:
1. Ujian pengecaman
2. Ujian pengesahan
3. Aktiviti analisis kualitatif
4. Pemeriksaan keatas 358 bahan kontaminasi di Philadelphia College of Pharmacy


Ok2...cukup dengan fakta...nanti next post saya sambung lagi info...
Untuk anda yang mementingkan kesihatan dan menyayangi keluarga anda....boleh hubungi saya untuk mencuba produk Shaklee ini...
Shaklee terdiri dari set kesihatan badan...antioksida ...pembaikan sel hingga ke DNA ...set kecantikan kulit dan produk kebersihan rumah...
Pm atau WhatsApp saya di 0195717830
Delivery throughout Malaysia yee♥♥♥♥



Puan Zita
Shaklee Independent Distributor
 ID 881218
0195717830|angahtaiping@yahoo.com|facebook/noorazita.awaludin

2 comments: