Sunday 14 April 2013

Bengkel Nutrisi Shaklee ~it was worth it!!!

Alhamdulillah. ..semalam sempat menghadirkan diri untuk menambah ilmu didada walaupun dalam kesibukan bekerja....nak seribu daya..tak nak seribu dalih...tul tak?...
Ini yang paling saya suka dalam bisnes Shaklee....selain mendapat coaching secara online...Shaklee juga menyediakan bengkel khas untuk semua pengedar sahnya. Nutritionist Shaklee yang bertauliah turun padang memberikan taklimat berkaitan produk Shaklee sendiri.....memang berinfomasi dan sebagai pengedar sah Shaklee. ..ini merupakan ilmu yang sangat2 berguna untuk saya guna bagi memberi khidmat nasihat kepada pelanggan saya....





Ni gambar yang sempat saya snap dan yang paling best dapat sijil tu...alhamdulillah. So, pm atau WhatsApp saya jika anda benar-benar berminat untuk menjadikan perniagaan sebagai sumber rezeki anda...
Dengan modal RM 75 sahaja....


Puan Zita
Shaklee Independent Distributor
 ID 881218
0195717830|angahtaiping@yahoo.com|facebook/noorazita.awaludin

No comments:

Post a Comment