Wednesday 2 January 2013

Promo Jan 2013- Advanced Joint Health Tablet...Eksklusif untuk Sendi Anda!!!





Ok...seperti promo di atas , bulan ini Shaklee menawarkan promosi Advanced Joint Health Tablet khas untuk anda yang mempunyai masalah berkaitan sendi. Ni bukan ubat sakit lutut ye...ini adalah makanan tambahan untuk membantu memulihkan semula sendi-sendi yang bermasalah...bukan aje lutut, malah bahu, kaki, jari dan sebagainya.
Selalunya, risiko sakit sendi ni adalah orang yang obes, org2 yang berumur 40 tahun ke atas dan juga bekas para atlet.Kenapa mesti memilih menggunakan Advanced Joint Health Tablet dari Shaklee?...ini kerana didapati dalam kajian klinikal, ekstrak boswelia dalam AJT ini berkesan dalam masa 5 hari!!!...AJT juga mampu mengurangkan ketidakselesaan sendi...ok, sebab apa sendi kita boleh bermasalah ye?...ini ceritanya...( credit to cantiksihatsemulajadi.com)

Sendi yang sihat mempunyai tulang rawan yang bertindak sebagai kusyen dan sebagai pelindung terhadap sendi serta membenarkan tulang-tulang untuk bergelunsur di atas satu sama lain.

Selain itu, bendalir sinovia bertindak sebagai pelincir dalam sendi dan memberikan khasiat kepada tulang rawan dengan baik.

Komponen lain di dalam sendi yang sihat adalah tendon iaitu struktur berserat yang menghubungkan otot pada struktur tulang serta ligamen iaitu serat yang fleksibel yang mengikat tulang bersama.

Namun, sendi boleh diserang oleh masalah terutamanya arhritis dan osteoarthiritis.

Rheumatoid Arthritis (RA)
Keradangan berlaku apabila bendalir sinovia diserang oleh sel darah putih teraktif, menyebabkan bahan kimia tertentu dilepaskan ke dalam bendalir. Minyak-minyak ikan atau herba seperti Boswellia boleh membantu penghidap RA.

Osteoarthritis (OA)
Kemerosotan tulang rawan menyebabkan kesakitan apabila tulang-tulang bergesel antara satu sama lain. Glukosamina membantu melambatkan kehilangan tulang rawan.

Seliuh
Kecederaan pada sekitar ligamen atau sendi. Apabila ligamen diunjurkan terlalu jauh atau koyak, sendi menjadi sakit dan bengkak.

Tendinitis
Keradangan, kegatalan dan bengkak pada tendon. Ini menyebabkan tendon hilang keanjalan akibat kecederaan, penggunaan berlebihan atau penuaan.


Pengambilan AJT + Omega Guard + Ostematrix adalah amat digalakan supaya kesan pemulihan sendi menjadi lebih baik lagi. So, untuk promo ini, hubungi saya untuk mendapatkan harga yang Eksklusif !!!


Zita
Shaklee Independent Distributor
ID 881218
0195717830|angahtaiping@yahoo.com|facebook/noorazita.awaludin

2 comments:

  1. Nice start guys...advanced jointsI went through the website and I found that you made decent point here. Keep up the topic that everyone can choose one of the best. Thanks.

    ReplyDelete