Monday 6 May 2013

Alfafa~ 1001 satu kelebihannya

Pagi Isnin yang syahdu....setelah semalam berjaga dan menunggu keputusan PRU13 yang benar2 mengecewakan...hahaha...ok, terlebih sudah kang kene balcklist lak nama aku ni haaa...

ari ni saya nak share kelebihan mengamalkan Alfalfa yang saya makan sejak 7 bulan yang lalu...of course dari Shaklee ye. Seperti wanita lain, pasti masalah keputihan menjadi masalah utamakan?...kalo tak banyak, sedikit pasti ade. Saya turut mengalaminya sebelum saya mengamalkan Alfalfa ni. Alhamdulillah, sejak mengamalkannya, memang masalah keputihan tu hilang sama sekali...happy sangat2 sebab rasa selesa sentiasa...hahaha...tag line lak...

Bukan sedikit kelebihan alfalfa ni. ada 1001 kelebihan dalam Alfalfa. Saya turut mendapat manafaat di mana Alfalfa ini juga adalah berfungsi sebagai Milk Booster untuk menambahkan penghasilan susu badan. Disamping tu juga, Alfalfa membantu untuk men 'detox' kan segala toksin yang ade dalam badan ni....jadi badan akan rasa lebih sihat kerana toksin dalam badan dah kurang...

Untuk orang yang masa paginya suka bersin dan ada alahan macam ekzema ke, astma ke...segala maa la kan....boleh juga mengamalkan Alfalfa ni...janji korang disiplin dan konsisten...kata nak sihat kan?

Psst...ni kene bisik skit...untuk suami isteri, kalo nak menambahkan keintiman tu, ehem2, paham2 je la kan...boleh juga amalkan makan Alfalfa ni...selain menambah stamina, Alfalfa juga membantu mengetatkan ape yang longgar....ahhahaha..korang paham2 je la kan...

Haa, kan dah panjang membebel...malas nak cakap lebih, elok korang cuba, memang tak rugi ...amat2 berbaloi dengan RM anda. Jom pm atau whatsapp je saya....delivery throughout Malaysia tau!!
Nak lagi murah untuk seumur hidup, leh jadi member...harga 15% hingga 33% lagi murah gitew!!



Puan Zita
Shaklee Independent Distributor
ID 881218
0195717830|angahtaiping@yahoo.com|facebook/noorazita.awaludin

No comments:

Post a Comment