Friday 10 May 2013

Manual Breast Pump~Testimoni saya sendiri

Salam all, sekejap je dah jumaat...esok dah masuk 1 Rejab, bermakna ada sebulan lebih lagi nak ke bulan pose...cepat betul masa berlalu kan?..

post hari ini saya nak share pengalaman saya menggunakan manual breast pump...saya punya electric breast pump pulak rosak 2-3 hari yang lepas...pam back up x de, so, mmg kene membeli pam yang baru...survey punye survey,  tgk harga pam electric yang portable pun telan air liur..hehehe...rasa mcm membazir lak kalo beli mahal2 sangat, jadi saya usha pulak manual breast pump....harga dalam lingkungan RM100 - 300 la, ok la kot...
Tapi, mula2, saya beli dulu manual pump jenama Pu****, sebab mmg murah, harga dalam RM 50++, jadi saya beli la kan...konon nak berjimat, tapi bila saya mula nak pam, mmg tidak menyedut langsung...puas la picit sana sini, tak kuar jugak...huuhuhu...
So, saya tak de pilihan , saya beli manual pump juga tapi jena Av***...harga dalam RM200++, alhamdulillah, mmg terbaik, hasil dari pam memang memberangsangkan...hehehe...syukur...



So, pendek citer, kalo korang dalam situasi saya ni, beli la pump yang baik, kalo bajet kurang...kalo ade bajet lebih..mmg  rekomen beli yang electric atau portable punyee...

Oops...sempat lagi nak promo....nak susu banyak macam saya...jom amalkan pemakanan tambahan....saya ambil B complex...ESP...ostematrix...omega...alfalfa.....produk terbaik dari Shaklee...hubungi saya segera...

Puan Zita
Shaklee Independent Distributor
ID 881218
0195717830|angahtaiping@yahoo.com|facebook/noorazita.awaludin

No comments:

Post a Comment