Wednesday 29 May 2013

Testimoni Vivix~Real Life Story

Ada 3 hari lagi sebelum promosi harga runtuh Vivix akan berakhir pada 31 Mei ini. Nanti dah tak de dah promosi ni lagi, mmg sangat2 murah berbanding dengan harga sebenar.

Ramai yang dah mengamalkan tonik ajaib ni. Kenapa saya katakan tonik ajaib?...sebab banyak testimoni berkaitan penyakit seperti penyakit batin, koma, sakit jantung, SLE dan macam2 lagi la telah berjaya sembuh dengan mengamalkan Vivix ni.
Untuk yang nak register free as member, boleh beli 2 biji botol dan dah dapat jadi ahli plus dengan rebate sekali yer...memang berbaloi.
Vivix merupakan Hot seller sebab ia adalah antara produk terbaik Shaklee... mengandungi ramuan semulajadi 4 bahan terbaik iaitu muscadine grape, purple carrot, elderberry dan polygonum cuspidatum. Bagi pengamal tegar Vivix, manafaatnya memang terserlah...kulit dan wajah mmg awet muda gitu...bersinar2 lagi...hehehe. Shaklee sendiri guarantee bagi sesiapa yang mengamalkan Vivix, akan 25 tahun lagi muda dan 25 tahun hidup lebih lama...tapi kita orang Islam, kene ingat ajal maut ditangan Allah...ini berdasarkan ribuan kajian yang Shaklee untuk produk mereka ni...
Kat sini saya sharekan pengalaman seorang rakan saya...alhamdullilah, kesihatan ibunya makin bertambah baik..



Jadi, jika masih tercari2 suplemen untuk orang yang sangat kita sayangi, apa kata cuba Vivix...harganya setara dengan kualitinya...insyaallah, tak salah mencuba, lagi pun untuk orang yang kita sayang juga...jadi jangan tunggu sebab Vivix ni hot seller, takut stok habis pulak...hehehee

Salam Sayang
Puan Zita
Shaklee Independent Distributor
ID 881218
0195717830|angahtaiping@yahoo.com|facebook/noorazita.awaludin

No comments:

Post a Comment