Thursday 30 May 2013

Testimoni Energizing Soy Protin~Kulit lebih cerah dan kurang jerawat

Energizing Soy Protin atau ESP mmg produk Shaklee yang paling saya jatuh cinta. Sejak 9 bulan yang lalu, saya konsisten mengamalkan minum ESP setiap pagi. Alhamdulillah, perbezaan ketara yang saya dapat lihat, kulit makin cerah dan jerawat makin kurang. Lagi satu, kelebihan ESP ni membantu penghasilan susu ibu dengan lebih cepat dan membolehkan saya rasa kenyang sebelum bersarapan pagi...best kan?...
ni saya nak share testimoni pengguna ESP yang dah merasakan perbezaannya...tapi yang pasti diorang ni KONSISTEN....tu yang penting...kalau setakat minum on off tu , payah nak citer la kan...sendiri nak hasilnya, kene usaha tau...





hubungi saya untuk mendapatkan ESP ni pada harga istimewa...delivery throughout Malaysia yer.

Salam sayang

Puan Zita
Shaklee Independent Distributor
ID 881218
0195717830|angahtaiping@yahoo.com|facebook/noorazita.awaludin

No comments:

Post a Comment