Monday 27 May 2013

Kenapa perlu amalkan pemakanan tambahan~Shaklee Selamat, Berkesan dan Semulajadi

Ramai yang ambil endah tak endah tentang kesihatan diri. Ramai yang kata kalau nak sihat kene bersenam. Ramai yang kata kalau nak sihat, jadi payah nak makan. ...itu ini alasan boleh berikan?...tapi kalau sakit, sapo yang susah....diri sendiri kan?...kwang3x...

Macam saya dulu, memang tak percaya pasal nak makan vitamin ke, supplement ke sebab saya kata saya sihat...tak sakit apa pun, buat check up kesihatan pun ok ja...tapi itu dulu ye, sekarang mak jemah ni dah sedar tentang kepentingan mengambil supplement. Saya tak kata kalau makan supplement susah nak sakit, saya tak kata kalau makan supplement badan akan jadi super duper sihat....tapi saya akan kata sapa2 yang ambil supplement akan mempunyai kehidupan yang stabil, seimbang dan lengkap. Kenapa saya kata begitu?...sebab apabila kita mula mengambil kisah tentang kesihatan kita, maka kita akan aware dengan persekitaran kita dan mula menjana cas2 positif untuk hidup lebih sihat...Hidup adalah pilihan bak kata Dr. Muhaya pagi tadi.
Betul, hidup adalah pilihan, samada pilihan untuk sihat, pilihan untuk kaya, pilihan untuk senang...
kita yang pilih, namun, ketentuan, pemilihan dan semua keputusan yang terjadi, Allah jua yang menentukan segalanya..

Ok, cukup sembang petang...nak sambung koje lak...
Macam biasa, nak order, just hubungi saya k...

Salam sayang,

Puan Zita
Shaklee Independent Distributor
ID 881218
0195717830|angahtaiping@yahoo.com|facebook/noorazita.awaludin

No comments:

Post a Comment