Tuesday 7 May 2013

Gabungan ESP dan Alfalfa ~ Cantik Luar dan Dalam

Sapa kata boleh minum mana2 air soya?...tahukah bahawa kebanyakan air soya yang diluar sana adalah dari jenis GMO - genetically Modified...di mana penghasilan soya tersebut melalui proses bahan kimia yang keterlaluan dan jika dimakan berlebihan akan memudaratkan kesihatan badan.

Tapi berbeza pula dengan ESP - Energizing Soy Protin dari Shaklee...ia adalah jenis non-GMO dan telah disuling menggunakan air bagi memelihara khasiat dan keasliannya. Macam saya, saya dah amalkan minum ESP ini masuk 7 bulan dan saya dapati kulit saya makin lembut dan cerah.  Selain itu, ESP turut membantu membekalkan tenaga dan kalori untuk membolehkan penghasilan susu badan yang banyak. ...saya amalkan minum ESP setiap pagi sebelum mulakan kerja.

Gabungan ESP dengan Alfalfa pula memang match made in heavan laa...ESP membantu memperbaiki sel-sel badan dan membolehkan penyerapan nutrisi lebih baik...jadi bila saya ambil Alfalfa, maka penyerapan nutrient dari Alfalfa adalah maksimum...1001 kebaikan Alfalfa saya perolehi...

Ini adalah testimoni pengguna yang telah mengamalkan ESP dan Alfalfa....alhamdullilah, dia berjaya mendapatkan hasil yang diingini....tapi dia kene berdepan dahulu dengan Healing Crisis....tq to Cantik Sihat Semulajadi untuk testimoni ini...


Ok, citer pasal Healing Crisis ni berbeza mengikut setiap individu...kenapa kene ade Healing Crisis ni?...ini adalah sebab apabila badan kita mula menerima nutrisi dari supplement yang kita makan, badan kita akan mula adjustkan badan atau reset kan badan untuk membolehkan nutrient yang di ambil diserap...jadi macam2 Healing Crisis timbul macam testimoni di atas, dia telah mengalami jerawat yang teruk setelah consume ESP dan Alfalfa, namun dia tak give up dan terus mengambil ESP dan Alfalfa. Dan hasilnya, setelah beberapa lama, kulit dia makin elok dan makin sembuh...

Ok, itu ja info nak dishare...kalo nak cuba, hubungi saya
Delivery throughout Malaysia....nak lagi murah untuk seumur hidup, jom register as member dan dapat diskaun 15% hingga 33%....jangan tunggu2...call ajer ye...



Zita Shaklee Independent Distributor ID 881218 0195717830|angahtaiping@yahoo.com|facebook/noorazita.awaludin

No comments:

Post a Comment