Sunday 5 May 2013

Inilah kelebihan Shaklee~ 6 star Incentive trip

Malam mendebarkan...malam menunggu keputusan PRU 13. Macam2 komen yang diterima...ade yang tak puas hati...ade yang seronok...tapi dalam menunggu keputusan ni...saya nak ambil kesempatan juga untuk post satu lagi kelebihan berniaga dengan Shaklee ni. Dalam masa orang sibuk nak mengundi...ade antara ahli kumpulan saya yang bertuah mendapat sponsor untuk melakukan umrah dan ziarah...kali mereka yang bertuah ni dapat merasakan sponsor 6 bintang...hanya bawa badan je ke Dubai dan melakukan umrah...dan yang bestnyer mereka pergi bersama sama dengan orang tersayang...best kan?...

Mereka yang mendapat sponsor ini adalah mereka yang telah terlibat secara serius dalam bisnes Shaklee dan.pendapat mereka rata2 4 hingga 5 angka sebulan!...tak caya...leh tanya saya  ler kan...busines ni x perlu modal banyak...nak register ahli, cuma RM 75 je seumur hidup dan busines kumpulan kami ni dilakukan secara online....x perlu nak kejar orang jadi ahli sebab kita akan share kebaikan dari supplements yang telah kita makan....berdasarkan pengalaman sendiri...senang nak citer kat orang kan?...

So...semuanya sebenarnya terpulang kepada diri kita sendiri....kita yang nak...kita kene usaha....tak de kekayaan datang bergolek...suanya datang dengan usaha dan yakin rezeki itu Allah yang tentukan. ..ni saya share gambo yang sempat saya ambil dari group saya...group Jutawan. ..nak tau lagi lanjut...hubungi saya ye..







Puan Zita
Shaklee Independent Distributor
 ID 881218
0195717830|angahtaiping@yahoo.com|facebook/noorazita.awaludin

No comments:

Post a Comment