Monday 11 February 2013

Testimoni Basic H oleh saya sendiri....

Saya terpanggil nak citer pasal Basic H....ini antara produk Shaklee yang memang benar2 mengagumkan saya.... Pada post dulu saya dah citer cara penggunaannya....tapi kali ni saya nak beri testimoni saya setelah saya gunakannya...
Pada satu hari tu....ceeeewaahhh...macam nak bertanding bercerita lak.
.heheh...ok2...nak menyimpang jer kejenye......pada satu hari tu....sabun cuci pinggan dah abis....so..saya teringatkan basic h saya yang tak abis2 ni walaupun dah masuk 3 bulan pakai untuk cuci botol susu anak2 saya....so...saya.pun guna untuk basuh pinggan....biasala kan...pinggan mangkuk ni kekadang ada stain yang kene tenyeh betul2 baru kuar...ye tak?...saya perasan bila saya cuci guna basic h...semua.stain yang degil nih cepat hilang dan bilas pun guna air yang sikit jer...x.perlu nak guna banyak air untuk bilas....mmg pantas la saya cuci pinggan ari tu...pinggan mangkuk pun bersinar2...hahaha...saya memang syorkan anda cuba ni dulu...harga mampu milik oleh semua...jom cuba!



Puan Zita
Shaklee Independent Distributor
ID 881218
0195717830|angahtaiping@yahoo.com|facebook/noorazita.awaludin

No comments:

Post a Comment