Thursday 14 February 2013

4 langkah untuk kulit cantik berseri

Hari ini hari bonus untuk semua pengedar sah Shaklee...alhamdulillah..semua senyum lebar hari ini....saya syukur sangat dapat merasa hasil titik peluh menjana pendapatan melalui perniagaan...baru rasa nikmatnya....insyaallah, saya capai impian saya !!!....semangat2...
Dalam semangat2 ni...nak juga share salah satu cara nak dapatkan kulit yang cantik berseri...4 langkah jer...senangkan?...





langkah 1

Tentukan jumlah yang disyorkan untuk anda perlu mengambil setiap hari asid lemak omega-3. Menurut MayoClinic.com, dewasa purata dengan sejarah tiada penyakit jantung harus mempertimbangkan memakan antara 0,8-1,1 gram setiap hari. Bagi belia di bawah umur 18 tahun, terdapat tiada amaun yang ditetapkan, jadi anda perlu berjumpa doktor untuk dos yang sesuai bergantung kepada usia dan berat badan kanak-kanak.

langkah 2

Memakan ikan. Ikan lemak adalah yang terbaik sesuai untuk menyediakan sumber terbaik omega-3 itu sebagai Bluefish, kap, ikan keli, halibut, herring, tasik trout, mackerel, salmon, laut bass berjalur, tuna albacore dan ikan putih. Yang dicadangkan berkhidmat untuk mendapatkan omega-3 yang mencukupi adalah dua hidangan ikan setiap minggu.

langkah 3

Tambah sumber tumbuh-tumbuhan omega-3 untuk diet anda. PPUM menyatakan bahawa sumber makanan tumbuhan omega-3 termasuk biji flaks, minyak biji flaks, minyak canola, kacang soya, minyak kacang soya, biji labu, minyak biji labu, walnut dan minyak walnut. Kuantiti kecil minyak ini boleh diambil setiap hari, satu sudu cukup. Menambah satu sudu biji atau kacang untuk diet anda setiap hari akan juga ketara meningkatkan pengambilan asid lemak omega-3 dan memperbaiki kulit anda.

langkah 4

Mengambil makanan tambahan. Suplemen minyak ikan menyediakan pilihan kepada orang-orang yang tidak mengambil daging, dan tidak menikmati sumber makanan tumbuhan yang mengandungi omega-3. Tambahan terdapat dalam topi cair dan diambil sebagai pil, atau sebagai cecair minyak ikan. Kebanyakan jenama suplemen ini mencadangkan satu sudu atau 1-2 kapsul minyak ikan yang diambil sekali sehari.






Jadi...sempena bulan promosi ni...ambil peluang penjimatan berganda...hubungi saya segera....

Puan Zita
Shaklee Independent Distributor ID 881218 0195717830|angahtaiping@yahoo.com|facebook/noorazita.awaludin

No comments:

Post a Comment