Saturday 23 February 2013

Kelebihan Business Shaklee

Dah tertinggal nak update blog ari ni sebab busy mengemaskan baju yang berlori-lori kene buat laundry...hahaha...itu biasa bagi ibu bekerja kan?....
Ok...saya nak share tentang kelebihan business dengan Shaklee ni...saya ambil ni dari post upline saya ...thanks cery
_________________________________________________

Weekend datang lagi.. Apa aktiviti saya minggu ini?.... Sekarang ni,salah satu passion saya adalah coaching/training (online dan offline)anak2 buah organisasi Shaklee saya... Jadi walau sibuk mana pun(taklah sibuk mana.. buat2 sibuk je..hihi), dapat gak luangkan sedikit masa bersama anak2 buah.....cuma kalini saya hanya jadi 'pemerhati'.... kerana dah banyak leader2 dlm organisasi saya yg hebat2.. Gambar2 di bwh ni sebahagian leader2 bakal Master.. InsyaAllah..





 Sesi pagi tadi.. 16Feb2013 bertempat di Shaklee Empire training room.... Leader2 yg memberi sharing dan info...bersama beberapa grup dibawah Jutawan Shaklee. Sesi adalah santai.. mesra keluarga.. stroller anak salah satu bahan dalam sesi coaching...hihi

Sebenarnya kelas grup kami ni tak formal pun.. santai2 jer.. takde pressure dan takdela sampai larut malam...mmg enjoy habis la.. . ..Coaching offline grup kami  ni pun ada mcm2 style.. ada yang kat rumah....(terkenang zaman2 di Bayan Villa..hihi) ..ada yang kat cafe...bergantung dengan siapa mentor anda... kadang kat seminar room hotel..ada gak kadang kat bilik hotel..dan kadang2 kat training room ofis Shaklee....anywhere..dimana sahaja..hihi.. tu kalau versi offline.. kalau versi alam maya pun mcm2 style.. 24hours....kalah kedai mamak.....tapi yg pasti.. semuanya mesra keluarga..dah mcm theme park dah.. meriah dgn anak2.... Bab kehadiran pulak,nak hadir or taknak hadir pun takde paksaan... Suka hati...  tapi one thing for sure.. sesi ni ekslusif utk yg berdaftar sah di bwh mana2 pengedar dari susur galur Jutawan Shaklee

Alhamdulillah..tiada sesalan saya meninggalkan kerja makan gaji..Saya gembira dan happy dgn 'kerjaya' saya sekarang..anyway.. bukan jadi artis pun.. orang biasa jer.. .Bukan duit ukuran kegembiraan,.. tapi berkongsi senyuman dengan kejayaan org lain.. it really make my day..Jangan jeles ya..now its payback time...walaupun dah berapa bulan saya dah tak buat sales Shaklee,, tapi hasil tuaian lumayan sekarang adalah hasil dari apa yg disemai berapa tahun lepas.. Jadi takbolehla ckp hasil ni datang bergolek2. yer tak.Dlm byk2 kata2 hikmah Dr Shaklee.. saya sangat suka dgn kata2 ini:

"Sow the seeds of happiness in others, and you will reap a joyful harvest."

Well.. 100% setuju.. Kalau nak hasil yg lumayan.. Kalau nak petik hasil tuaian.. kenelah bermula dengan menyemai benih.. betul tak...dan pastikan konsisten.. bukan semai benih hari ini dan harap esok pokok durian tumbuh...  Jadi daripada termenung dan memikirkan kejayaan orang lain.. Apa kata kita mulakan 'semaian' kita hari ini.. kerana ada yg mengatakan.. to be happy for a life time, make others happy..mudah bukan..... How?Caranya dengan berkongsi apa yg anda dah rasa dan dah lalui.. Itu yg saya lakukan dan sedang 'tuai' sekarang.. Alhamdulillah..Jadi jika anda  dah merasakan kesan makan produk Shaklee yang amazing dan nak start sharing dengan amazing people di luar sana.. anda  pasti perlukan mentor dan kumpulan sokongan .. betul tak? Jom join Jutawan Shaklee...Disini ada segalanya 'ramuan ekslusif 'untuk anda Kejayaan tidak mudah tapi tidak juga mustahil  insyaAllah kerana ramai dari kami dah membuktikan bahawa Nak seribu Daya.. taknak seribu dalih...Sekian coretan untuk hari ini.. 
___________________________________________________________


Okay...itu adalah coretan dari upline say yang memang dah berjaya....anda nak income berpa angka?...3, 4, 5, 6 angka?...anda tentukan sendiri...


Zita Shaklee Independent Distributor ID 881218 0195717830|angahtaiping@yahoo.com|facebook/noorazita.awaludin

No comments:

Post a Comment