Tuesday 12 February 2013

Kelebihan Mealshake....untuk semua!!!!!!

Kenapa wifi macam tak laju jer malam ni?...bayar dah la mahal...tapi service suam2 kuku jaa...isk2....ok...saya nak teruskan juga post malam ni berkaitan dengan Shaklee Mealshake....saya baru je cuba ni sebab nak bagi anak saya yang mmg picky eater makan plus saya juga makan untuk anak saya yang menyusu badan ngan saya...
Malam ni nak sentuh satu point kelebihan mealshake ni untuk kanak2 yang mengalami ekzema dan radang pada kulit....anak jiran saya ni pun ade ekzema....baru jer tau dan saya nak rekomen kepada dia mealshake ini....senang nak beri pun dengan bancuh dalam susu anak sekali sehari...
Kenapa mealshake ni boleh membantu menyembuhkan penyakit kulit especially ekzema...ini adalah kerana mealshake ini mengandungi protin dan protin berperanan memperbaiki sel2 di badan kita....cuba baca ni...

Protein berfungsi untuk membentuk sel baru bagi menggantikan sel mati atau sel yang telah rosak

Protein digunakan untuk membina tisu penghubung pada ligamen, tendon dan otot

Protein digunakan untuk mensistesiskan antibodi bagi mempertahankan badan daripada penyakit

Protein berfungsi untuk mensintesiskan hormon bagi koordinasi badan

Jadi...memang elok mealshake ini diberi kepada anak2 kita...banyak faedahnya...

Ini pula testimoni yang saya nak share dengan anda...

"consume "Shaklee Meal Shake"macam yang Iffa berikan pada adik bongsu Iffa, sedap memang sedap, beraroma vanilla. Dalam tak sedar, adik Iffa dah consume canister yang kedua..

"Kak Ipah, ape yang kak Ipah belikan Ijat hari tu? Boleh belikan lagi?""Dah habiske?""Dah laa"Terkejut juga Iffa, adik Iffa memang tak pernah missed untuk minumShaklee Meal Shake ini. Buat pengetahuan semua, kulit adik Iffa ini sangat sensitif. Semasa beliau menuntuk di MRSM Gemencheh, beberapa kali Bonda Iffa perlu mengambil beliau untuk mendapatkan rawatan sakit kulit beliau yang kronik. Kulit muka dan kulit di bahagian kaki seakan tumbuh macam jerawat yang banyak dan bernanah(Resdung Kulit kata doctor)…..Kini, Alhamdulillah kali terakhir Iffa jumpe beliau 2 minggu lepas, kulit muka Aizat bukan sahaja kering tetapi makin licin, kulit kaki pun sama... Suka sangat! Harap Ijat akan teruskan consume Shaklee Meal Shake dan yang terbaru Iffa berikan Ijat Shakee Alfalfa Complex (untuk resdung dan alahannya) dan juga Shaklee Sustained Released Vita-C untuk meningkatkan imuniti Ijat.

Nak cuba beri yang terbaik untuk anak2 anda yang nengalami ekzema...hubungi saya segera...






Puan Zita
Shaklee Independent Distributor
 ID 881218
 0195717830|angahtaiping@yahoo.com|facebook/noorazita.awaludin

No comments:

Post a Comment