Monday 11 February 2013

MLM vs. Skim Cepat Kaya

Sejak saya declare diri saya menyertai MLM....ramai yang beri respon yang negative.....walaupun tidak secara terang terangan.....namun bak kata orang...kita ni ade six sense kan....so...aura negative tu cepat sampai walaupun hanya komen melalui fb...tak pe lah...terpulang kepada pandangan masing-masing...semua ada hak bersuara...
Bagi saya...keputusan untuk menyertai group MLM di bawah nama Shaklee ini adalah keputusan terbaik pernah saya buat....mmg selama ini saya mencari cari cara untuk memulakan perniagaan....kerana mmg target saya untuk bersara awal dan mencapai impian saya....apakah impian saya?...itu rahsia....

Dalam memulakan mana2 perniagaan sekali pun....langkah pertama yang perlu dan wajib dibuat adalah melakukan research atau siasat latar belakang kumpulan yang hendak kita join .....carilah maklumat dan google sahaja....tanya dan nilai betul2 sebelum melakukan keputusan....

Sebelum ni pun saya pernah terlibat dengan mlm....tapi lebih kepada telemarketing....maksudnya pi dari rumah ke rumah....cari sales dan cari orang untuk join....headhunting la kiranya....lagi besar group...lagi banyak la income nye....mmg saya tak suka dan mampu bertahan sampai 6 bulan jer..pastu berenti sebab tak tahan dengan janji janji palsu yang di taburkan....rasanya macam zaman jahiliah je masa tu..

Dan baru2 ni group kami dikejutkan dengan skim cepat kaya.. ...jom baca link ni..mamafaiz.com......ini adalah leader saya....jempu baca yer...

Baca betul2 dan saya minta sangat2 kepada mereka yang terlibat dalm headhunting tu...sudah2 la kan...kesian kepada orang yang mengharap.....



Puan Zita
Shaklee Independent Distributor
ID 881218
0195717830|angahtaiping@yahoo.com|facebook/noorazita.awaludin

No comments:

Post a Comment