Monday 28 October 2013

Tanda-tanda kehilangan Kolagen di dalam badan

Alhamdulillah...malam ni sempat lagi nak update blog walaupun mmg sibuk tahap gaban pada tugas hakiki...tapi bagi mengejar impian dan cita-cita, perkataan penat itu hanyalah alasan sahaja....ceeewaah!!!...bermadah lak malam ni..
Sempena nak abis promosi Shaklee Colagen Powder ni, saya nak bagi tau semua tanda tanda kehilangan kolagen dalam badan kita. Ya, betul, badan kita makin meningkat usia, kolagen makin berkurangan seawal umur 30an.
Tanda -tanda yang paling ketara adalah kulit berkedut, sakit sendi, rambut kering dan bercabang penyakit gigi.
Kalu diperhatikan, hampir semua bahagian badan kita terlibat bukan?...ini adalah kerana peranan kolagen sebagai penyambung atau pembina tisu-tisu di badan kita. Itu la sebab makin kurang kolagen, makin berkedut kulit kita, sendi makin tidak kuat dan macam-macam lagi .


So, soalan yang ada dalam fikiran sekarang, macam mana nak gantikan kolagen yang makin kurang ni?...jawapan nya adalah dengan mengambil pemakanan tambahan seperti Shaklee Colagen Powder. Ia merupakan premium kolagen, bermakna harganya adalah setanding dengan produk ini sendiri. Bukan setakat kolagen sahaja, malahan mengandungi 7 bahan aktif seperti vitamin C, ekstrak pfafia, Vitamin B2 dan B6. Selain dari itu, premium kolagen Shaklee ini dihasilkan dari sisik ikan merah yang lasak. Boleh baca lebih lanjut di sini untuk cara -cara memilih kolagen terbaik




Ok, saya tak nak cakap banyak. Tapi apa yang saya citer ni jangan la ambil bulat2 sbb rujukan dari doktor bertauliah masih diperlukan. Saya hanya membantu untuk berkongsi kebaikan produk yang saya memang suka nih...lebih2 lagi bulan promosi beli 6 percuma 1...
hubungi saya segera sebelum terlewat. Promosi sehingga 31 Oktober ini.


Zita
Shaklee Independent Distributor
ID 881218
0195717830|angahtaiping@yahoo.com|facebook/noorazita.awaludin

No comments:

Post a Comment