Wednesday 23 October 2013

Kelebihan Menambah Pendapatan Bersama Shaklee

Alhamdulillah, Sabtu lepas saya berpeluang untuk menghadirkan diri ke Sesi Inspirasi Jutawan. Majlis yang julung kali diadakan dimana semua yang bergelas Master Coordinator hadir memberikan ilmu dan berkongsi pengalaman mereka semasa mendaki tangga untuk mencapai tahap yang mereka duduk sekarang ini. Rata-rata mereka telah berpendapatan 5 angka sebulan, namun, mereka tidak lokek nak berkongsi ilmu dan pengalaman mereka sebagai panduan kepada mereka yang mahu mendapat pendapatan bersama Shaklee.

Inilah kumpulan sokongan yang ada dalam bisnes kami ini. Kami hanya mengenali melalui online sahaja, dan di majlis inilah kami baru bertemu secara realiti. Memang teruja sesangat!!

Dengan hanya bermodalkan RM75 sekali seumur hidup, peluang itu mereka gunakan untuk menjana pendapatan sehingga jumlah yang mereka sendiri tidak sangka. Memang bersemangat dan teruja sekali semasa berada dalam majlis ini. Kat sini nak share picture yang sempat saya snap masa majlis tu.

Ni masa forum untuk Lelaki dan Shaklee...sbb tak ramai kaun adam yang join...ramai bini2 yang join...hehehe

haa...yang ni snap perasan jek...layann...

Sesi potong kek...yummeh...

So, kesimpulannya, jika nak buat busines dan tak de modal, jom join dengan kumpulan saya dan kami memang mempunyai support group yang kuat. Nak seribu daya, tak nak seribu dalih....ehehehe...tapi saya nak 6 angka pendapatan sebulan...sapa tak nak kan?...

hubungi saya segera...fast action...fast result!!


Zita
Shaklee Independent Distributor
ID 881218
0195717830|angahtaiping@yahoo.com|facebook/noorazita.awaludin

No comments:

Post a Comment