Monday 21 October 2013

Sustained Release Vitamin C Shaklee is BACK!!

Fuh!!...pepagi nih punye la busy FB dengan komen tentang Vitamin C yang di idamkan oleh semua orang dah ade kembali di pasaran. Meletop kau!!...semua pakat serbu branch Shaklee...mau terkejut Roger Bannet tengok orang Malaysia borong Vitamin C...mesti dia ingat orang Malaysia mandi ngan Vitamin C...hahaha...layan kan ajer...


So, kenapa la ramai yang berebut-rebut nak sangat Vitamin C Shaklee ni?...selain memang boleh tahan 6 bulan sebab ada 180 tablet dalam sebotol...kalau ikutkan sehari sebiji je dalam o.40 sen!!..haa, mana nak dapat supplement yang boleh bagi kulit cantik, awet muda dan sihat dalam 0.40 sen sehari?...harga kuih pun 0.50 sen sebijik kan?


Sustained Release Vitamin C diminati ramai sebab kelebihan yang ada di dalam setiap kapsul. Setiap 1 jam, 100mg Vitamin C akan dilepaskan untuk diserap oleh badan kita. Lagi satu Vitamin C ni mudah larut dalam air dan juga mudah musnah dalam badan kita disebabkan oleh stress, tekanan emosi dan sebagainye...tapi yang paling best ialah Vitamin C memberikan kecantikan kulit yang cantik dan awet muda bagi pengamal nye.

Malahan Vitamin C Shaklee ini mempunyai kelebihan seperti berikut:
  1. Teknologi penghasilan Vitamin C Shaklee adalah sustained release.Kenapa perlu teknologi sustain release? Sebab vitamin c mudah musnah,bersifat larut air dan tidak dapat disimpan lama dalam badan. Sustained release adalah teknologi yang membantu Vitamin C untuk kekal lama dalam badan dimana hanya 100mg vitamin C dilepaskan ke dlm badan setiap sejam.
  2. Satu tablet vitamin C Shaklee bersamaan dengan 7 setengah biji oren.
  3. Vitamin C Shaklee lengkap dgn bioflavonoid (bahan penting yang membantu penyerapan vitamin c dengan lebih baik).. dan vitamin C shaklee semulajadi tanpa bahan pewarna atau perisa tambahan
Okay, tak payah nak citer banyak lagi. Hubungi saya dengan pm FB saya atau call/mesej direct ke nombor saya. Delivery throughout Malaysia ye.
Jangan menyesal bila stok dah habis.....hehehe
ps: tq to cery and fiza...
Zita
Shaklee Independent Distributor
  ID 881218
0195717830|angahtaiping@yahoo.com|facebook/noorazita.awaludin

No comments:

Post a Comment