Saturday 18 January 2014

Cara mudah menghilangkan masalah keputihan

Akhirnya dapat juga nak update blog kesayangan nih...2 hero ku dah tido...bila ade anak yang istimewa nih..apa yg kita rancang selalunya tak menjadi, jadi kene pandai adjust untuk curi masa. Ok...berbalik kepada isu masalah keputihan yang dihadapi oleh hampir setiap wanita. Saya pun dulu menghadapi masalah yang sama. Memang tak selesa dan macam2 produk pencuci yang saya cuba. Akhirnya, setelah mengamalkan Alfalfa dari Shaklee ni...masalah keputihan saya memang hilang sama sekali. Alhamdulillah.
Banyak dah testimoni yang sama dengan saya. Malahan ada yang share tentang keintimansuami isteri. Bukan untuk berbangga bangga...tapi lebih kepada nak membantu sesama wanita sebab saya tahu macam mana rasanya bila ade masalah keputihan. Saya memang amat2 syorkan kepada semua wanita agar dapat mengamalkan alfalfa...fungsinya memang banyak...tapi fungsi yang satu ni membuatkan saya jatuh cinta dengan Alfalfa.
Bagaimana nak amalkan? Senang jek...ambil 5 biji sebelum tido. Setiap hari dan pastikan minum air kosong 2 hingga 3 liter sehari. Itu aje. ..jom amalkan. Hubungi saya untuk dapatkan Alfalfa anda. Ade promosi lagi tau bulan ni. Jom!!



Puan Zita
Shaklee Independent Distributor
 ID 881218
0195717830|angahtaiping@yahoo.com|facebook/noorazita.awaludin

No comments:

Post a Comment