Thursday 9 January 2014

Cara detox badan paling senang

Ade orang payah nak telan atau minum tea detox kan?. Di pasaran sekarang melambat tea detox dimana ade yang bagi kesan ...ade pulak bagi kesan terlebih sampai ke tahap cirit birit..
huhuhu..tu yg tak best kan? Saya ada solution paling senang nak detox kan badan of course dari bahan semula jadi yang dijamin halal, bersih dan paling penting berkesan dalam membuang toksin dalam badan kita ni. Apa lagi? Alfalfa lah jawapannya..boleh di ambil dalam bentuk pil. Amalkan setiap hari macam saya, saya dah amalkan sejak setahun lepas dan alhamdulillah....kesannnya memang memuaskan. Bukan setakat detox, manafaat lain pun saya dapat. Saya amalkan 5 biji setiap hari sebelum tido.
Mudahkan?
Lagi2 bulan promosi ni...boleh je pm saya untuk dapatkan dulu 1 botol dengan harga habis jimat





Puan Zita
Shaklee Independent Distributor
ID 881218
0195717830|angahtaiping@yahoo.com|facebook/noorazita.awaludin

No comments:

Post a Comment