Friday 28 December 2012

Variasi masker dengan Shaklee

Pepagi ni sebelum nak mulakan kerja, nak share gak tentang masker...masker muka...macam tak percaya tak?...haa, sapa kata produk shaklee ni makan aje...ni kira versatile la...
masker muka yang saya selalu amalkan baru2 ni menggunakan pil Vitamin E....macam mana nak buat?...sonang ajoo...ambil 1 biji pil vitamin e tu...cucuk dengan jarum kemudian picit perlahan2 untuk keluarkan isinya...sebelum nak buat tu make sure muka dah bersih ye...pastu sapukan vitamin e tu ke seluruh muka dan concentrate kat parut2 yang visible.....buat sebelum tidur...esoknya, cuci...memang kulit rasa lembut dan insyaallah parut yang visible tu akan hilang..tapi kene rajin la buat kan...kalo setakat 2-3 kali tu, jgn ler marah parut masih x hilang....ok, 1 pil tu boleh guna 2-3 kali ye...ni memang masker yang paling best la pernah saya cuba....

Next is masker muka menggunakan yogurt + ESP...yang ni saya belum try lagi, tapi kawan2 saya dah cuba dan mmg puas hati ngan hasilnya...ni gambar sebelum dan selepas ( credit to cantiksihatsemulajadi.com)


Alhamdulillah, memang produk Shaklee ini memberi kepuasan kepada saya...saya yakin sebab moto Shaklee adalah sentiasa selamat, sentiasa berkesan dan sentiasa semula jadi...try visit web www.shaklee.com.my
anda tentukan...pm saya untuk keterangan lanjut...

Zita
Shaklee Independent Distributor
ID 881218
0195717830|angahtaiping@yahoo.com|facebook/noorazita.awaludin

No comments:

Post a Comment