Tuesday 18 December 2012

KECANTIKAN KULIT BERMULA DARI DALAM

Salam semua.....harap semua berada dalam keadaan sihat Sejahtera. Untuk entri kali ini saya nak bercerita tentang set kecantikan kulit Shaklee. Sejak Saya promo giler-giler tentang Shaklee Collagen Powder....Ada juga yang bertanya jikaada produk kecantikan kulit yang mampu beli...ini untuk mereka-mereka yang bajet nye ketat gituu...so saya promo ler Vitamin C ....ada 2 jenis ...Chewable Vitamin C dan Sustained Release Vita C..
Untuk Chewable Vitamin C , cirinya ialah 1 tablet sama dengan 100mg dan boleh dikunyah macam gula-gula..yang ini satu family leh makan...untuk dewasa 5 tablet dan untuk kanak-kanak 1 tablet sehari..


Sustained Release Vita C pula mengandungi 500mg per tablet dan diambil 1 biji sehari untuk  keperluan badan...yang ini untuk orang dewasa je ye..

Apa kaitan vitamin C dengan kecantikan?





Shaklee Sustained Release Vita-C™ 500mg berupaya memberikan perlindungan berkekalan, jam demi jam dengan menggunakan sistem perlepasan berkekalannya. Vitamin C merupakan bahan antioksida yang berkeupayaan tinggi yang juga turut dikenali sebagai nutrisi yang berupaya melakukan semua perkara. Sustained Release Vita-C mengandungi:Kandungan Vitamin C yang tinggi.

Sistem perlepasan berkekalan dalam menyalurkan Vitamin C yang menyamai kandungan satu setengah biji buah oren untuk setiap jam selama lima jam.

Formulasi yang membantu mengekalkan pertahanan antioksida secara semulajadi, kekuatan sel, kesihatan mata, gigi, gusi, tulang, otot dan salur darah.

Jadi..untuk mendapatkan kesan terbaik...kene la amalkan ESP sekali...insyaallah..kesannya tentu anda puas hati..

Hubungi saya sekarang!!!..saya menunggu panggilan anda....

Zita
Shaklee Independent Distributor ID 881218 0195717830|angahtaiping@yahoo.com|facebook/noorazita.awaludin

No comments:

Post a Comment