Saturday 1 December 2012

PROMOSI DISEMBER - KULIT CERAH BERSERI TANPA CELA DENGAN COLLAGEN POWDER SHAKLEE

Promosi!!! Promosi December!!

Kepada peminat-peminat Collagen Powder Shaklee, Buy 6 Free 1!!...

Harga Runcit : RM 298.00 sekotak...untuk harga promo ini?...hehehe...hubungi saya untuk mengetahui dengan lebih lanjut ye.....memang terbaaiikk!!

Ini juga peluang anda untuk menjadi ahli secara percuma dengan pembelian 1 set ( 6 kotak free 1)..banyak faedah yang anda boleh dapat dengan menjadi ahli...


Imbas kembali entry saya tentang Collagen Powder Shaklee...alhamdullilah, ada yang telah mula menggunakannya...ok, kali ini saya nak cerita lebih detail tentang Collagen Powder Shaklee ini.

~ Shaklee Collagen Powder adalah supplemen kolagen yang unggul, mengandungi 4,000mg Kolagen RSS (Sisik Ikan Merah) Proprietari, sejenis kolagen tulen dan bermutu tinggi yang diekstrak dari Sisik Ikan Merah. Kolagen Shaklee adalah sangat rendah dalam berat molekuler, sekitar 1,000 Dalton (berat molekular kolagen disukat dalam Dalton) amat mudah diserap oleh tubuh dan membantu meningkatkan sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan.

~ Tujuh (7) ramuan utama termasuk ekstrak biji Camelia Japonica, kolagen ikan, ekstrak kekerang, Lactobacillus Acidophillus , Vitamin C dan Vitamin B, digabungkan untuk mempertingkatkan keberkesanan kolagen RSS dan menyokong kecantikan anda dari dalam membawa ke luar untuk kulit tampak lebih anjal, cerah berseri.

Manfaat Utama :

  • Semakin kita menua, tubuh kita menghasilkan semakin kurang kolagen, mengakibatkan lebih banyak kedutan dan garis halus, disamping kulit yg semakin kendur. Umur bukanlah hanya faktor yang menyebabkan kekurangan kolagen di dalam tubuh kita. Kerosakan kolagen juga boleh dipercepatkan dgn faktor luaran seperti matahari , radikal bebas di udara, air dan nutrisi, merokok dll. Justeru it, Shaklee Collagen Powder mampu membantu kulit kita mengekalkan elastisiti semulajadi dan memperlahankan kehadiran kedut2

  • Tampak lebih muda - Kolagen juga bermanfaat dalam membantu menguatkan rambut dan meransang pertumbuhan semula. - Kuku akan menjadi lebih kuat, bintik putih akan hilang dan pangkal kuku akan mengekalkan warna yang sihat. - Kulit akan kurang kering dan elastisiti akan bertambah baik, Kulit juga akan sembuh dgn cepat dan ini akan membantu mengurangkan parut. - Membantu menghilangkan tanda penuaan

  • Rasa Lebih Muda - Kolagen adalah sama penting untuk tulang seperti juga kalsium. Kolagen membantu menguatkan tulang dan mengurangkan kemungkinannya menjadi rapuh. - Kolagen jg membantu mengurangkan kesakitan dan geseran di sendi-sendi - Baik untuk mata. Kornea memerlukan kolagen dan ianya membantu mengekalkan otot mata supaya tetap anjal. - Memastikan otot sentiasa sihat. Sel GLYA membekalkan nutrisi kepada otak dan ini disokong oleh kolagen agar minda anda tetap berkeadaan baik.
Shaklee Collagen Powder mudah larut dengan minuman dan makanan kegemaran anda. Setiap hidangan dipek di dalam satu uncang untuk memudahkan anda menggunakannya secara segera pada bila-bila masa dan di mana saja.

SHAKLEE COLLAGEN POWDER , LEBIH DARI SEKADAR KOLAGEN!!

~ kolagen yang halal, tiada pewarna dan perasa tambahan, selamat, 100% semulajadi. Sangat mudah larut dalam air/minuman kegemaran anda.

~ Untuk rasa yang lebih enak campurkan serbuk kolagen shaklee di dalam Mealshakes dan ESP @ jus kegemaran anda..

*credit to Ayu Sihat Anggun


Zita
Shaklee Independent Distributor
ID 881218
0195717830|angahtaiping@yahoo.com|facebook/noorazita.awaludin

1 comment: