Thursday 15 May 2014

Bertamu kembali Ke Vitamin Vortex

Assalamualaikum dan salam sejahtera korang...dah 2 bulan lebih tidak meng update info terkini di blog kesayangan saya ni. ....banyak yang berlaku dalam 2 bulan nih....tapi tak pe, insyaallah, saya akan kembali semula berkongsi apa sahaja yang saya nak kongsi dengan korang semua.

Of coz saya masih lagi Shaklee Independent Distributor, malahan jajahan kawasan saya dah bertambah hingga ke Ipoh!!...alhamdulillah, so, sesapa yang nak order, do pm me atau wasap jek di nombor di bawah tu ye.

Free consultation juge...dan yang berminat nak join sebagai ahli pun di alu-alukan sebab saya ni dari susur galur grup Jutawan yang dah melahirkan lebih 40 orang master!!!...tak caya?...tanya la nenek upline saya...ngeee...eh, serius ni tau....hmm, saya mencari orang yang mahu bersama2 saya belajar dan berbusiness...online atau pun offline...
modal masih tak berubah...RM 75 jek...so, hubungi saya segera!!!


Zita Shaklee Independent Distributor ID 881218 0195717830|angahtaiping@yahoo.com|facebook/noorazita.awaludin

No comments:

Post a Comment