Saturday 3 August 2013

Tebar Sayap ke Indonesia ~ Business Shaklee makin berkembang

Assalamualaikum dan selamat pagi...lama dah x update blog ni...last entry saya citer pasaltentang anak saya...tak pe next time saya sambung balik ye...

Just to share perkembangan terbaru kumpulan kami yang telah mula melebarkan sayap business ke Indonesia....yes!! Indonesia!!!...peluang yang terbuka luas..dan saya akan turutserta bersama untuk mengembangkan organisasi saya juga..ikuti coretan dari Leader kami..Mamafaiz...anda pasti kagum. di sini

Jika berminat untuk join sekali...hubungi saya melalui facebook..WhatsApp. .atau call ajer...Modal?..bermula dengan rm 75 sahaja..x perlu ribu riban...


Zita
Shaklee Independent Distributor
ID 881218
0195717830|angahtaiping@yahoo.com|facebook/noorazita.awaludin

No comments:

Post a Comment