Sunday 3 March 2013

Promosi Mac ~Ostematrix....Go beyond Calcium

Salam sabtu....akhirnya berkesempatan untuk buat entry baru untuk promosi bulan Mac ni...nak tau ape?...haa...Ostematrix. ..go beyond calcium. ..

Beli 6 dapat 1 free ...macam biasa...promosi Shaklee sememangnye berbaloi tapi saya nak citer kepentingan untuk amalkan Ostematrix ni...sapa yang kene ambil ?..semua yang mempunyai masalah berkaitan sendi...tulang..ibu menyusu...lelaki....wanita...dan yang tak suka minum susu....hahaaha...rasa pelik lak orang tak minum susu sebab saya memang peminat susu...dari kecik sampai le sekarang...saya suka minum susu segar...ok..ini kelebihan Ostematrix ye...


Ostematrix terbukti secara klinikal dapat menyediakan nutrisi penting serta unik dan melebihi fungsi kalsium dalam membina dan mengekalkan tulang dan gigi yang kuat serta membantu mengurangkan risiko Osteoporosis.

KOMPREHENSIF, TERBUKTI SECARA KLINIKAL & MUDAH DITELAN

Ostematrix menyediakan satu matriks unik nutrien kritikal termasuk kalsium, magnesium vitamin D dan banyak lagi untuk membina dan mengekalkan tulang yang kuat:

★Membina tulang dan gigi yang kuat
★Membantu mengekalkan tekanan darah yang normal
★Membantu pengecutan oto dan pelancaran saraf
★Membantu mengurangkan simptom-simptom senggugut seperti perut kembung, kekejangan, retensi air, mudah meradang dan kemurungan 

OSTEMATRIX MEMBEKALKAN:
♥1000mg (100% pengambilan harian, DV) unsur kalsium daripada sumber-sumber yang mempunyai tahap kepekatan yang tinggi dan mudah diserapdari alam semulajadi.
♥400mg (100% pengambilan harian, DV) magnesium untuk membantu menggabungkan kalsium ke dalam tulang serta menguatkannya.
♥400IU ( 100% pengambilan harian, DV) vitamin D untuk merangsang penyerapan kalsium.




Pn Zita
Shaklee Independent Distributor
 ID 881218
0195717830|angahtaiping@yahoo.com|facebook/noorazita.awaludin

No comments:

Post a Comment