Wednesday 20 March 2013

Kelebihan Sabun Get Clean Fresh Laundry

Bagi kaum ibu yang bekerja macam saya ni....nak mencuci baju memang antara tugas yang mencabar sebab kene mendobi pada sebelah malam...kalu tak dobi...longgokan baju tu memang akan jadi Gunung Kinabalu kat dalam rumah...hahha...ini bagi yang tak da maid la ye...
Bila mendobi belah malam...tempat sidai baju pulak tak de...kene la gantung dalam rumah...so...yang tak bestnye baju akan ade bau hapak dan memang tak sedap nak dipakai...tul tak?...
Lagi satu...sabun yang kita guna tu memang memerlukan jumlah air yang banyak untuk bilas...hmmm...bil air pulak bertambah. ..dan sabun cuci yang kita guna tu selalunya tahan dalam sebulan...paling lama pun 2 bulan kot...
Jadi, kat sini saya nak share experience saya menggunakan sabun basuh Get Clean Fresh Laundry dari Shaklee. ...


Antara kelebihan yang saya dapati ialah :
♥baju tidak berbau hapak bila kita sidai dalam rumah...memang x de bau langsung...kalau kita dah cuci dan keringkan...pastu esok baru kita sidai kat luar...memang x de bau..tu yg saya suka sgt sabun ni...
♥senang di bilas...maksudnya proses bilas tu tak guna air yang banyak pun...jadi bil air dapat dikurangkan....jimat! dan masa nak basuh baju pun sekejap jer...
♥guna 1-2 sudu besar sahaja untuk setiap kali cucian....macam saya..sekali cuci 13kg...hehehe...saya start guna sabun ni bulan NOV 2012 dan sampai sekarang masih ade lagi...hmmm, jimat lagi....
♥untuk ibu yang ade baby....kesan najis baby tu memang cepat hilang...x perlu rendam pun..


Alhamdulillah. ..ni pengalaman saya selepas hampir 5 bulan saya menggunakan produk ini. Jika anda nak mencuba...hubungi saya segera...


Puan Zita
Shaklee Independent Distributor
 ID 881218
0195717830|angahtaiping@yahoo.com|facebook/noorazita.awaludin

No comments:

Post a Comment