Thursday 23 April 2015

Saya mencari partner business Shaklee

Sungguh!!..ye...seperti yang saya nyatakan, saya mencari sesiapa yang mahu menambah pendapatan dengan menjadi partner saya di dalam business Shaklee. Mesti korang terfikirkan...kenapa mesti Shaklee?...yang lain x de ke?

Ok, senang citer, saya pilih Shaklee antara sebab utama:

1. Tak perlukan modal besar. Register RM 75 (tanpa GST ye tu), dah jadi ahli.
Macam mana nak promo barang pula?...haaa..ni point kedua

2. Produk Shaklee boleh kita jual dengan hanya berkongsi manafaat dan testimoni2 yang dah ada. Saya rasa sekarang, semua orang dah kenal Shaklee. Tak perlu ribu2 punye modal. Modal kita dengan menambah ilmu tentang produk Shaklee dan kongsikan dengan semua.

3. Produk Shaklee terkenal kerana  ianya Selamat, Semula jadi dan Berkesan. Insya Allah, setakat yang saya alami, memang berkesan.

Jadi , nak tunggu apa lagi?...jom join dan hubungi saya. Saya boleh kongsikan semua yang saya tahu sebab saya ada support group yang hebat!!
Tak caya?
Call ok!!!

Zita Shaklee Independent Distributor ID 881218 0195717830|angahtaiping@yahoo.com|facebook/noorazita.awaludin

No comments:

Post a Comment