Sunday 9 November 2014

Pemakanan Terbaik untuk Kanak-Kanak Autistic

Setelah sekian lama tidak menjengah ke blog kesayangan ini, akhirnya, dapat juga meluangkan masa yang amat2 terhad ini untuk berkongsi pengalaman saya sebagai ibu kepada seorang anak yang teramat istimewa. Sesapa yang baca post sebelum ni, pasti tahu anak saya telah disahkan autistic sejak berumur 2 tahun lagi.

Ok, untuk post kali ini, antara sebabnya adalah bulan ini, Shaklee sedang menawarkan promosi pembelian Omega Guard dengan 2 pilihan, iaitu beli 6 botol percuma 1 atau beli 2 botol akan dapat diskaun 5%. Bestkan?...mesti lah best sebab ini adalah antara supplement yang saya berikan kepada anak saya yang istimewa itu.

Keistimewaan Omega Guard Shaklee ni memang terbukti dengan penghasilan minyak ikan yang terbaik dan mengandungi EPA dan DHA per serving paling banyak berbanding jenama lain. Telah banyak testimoni berkaitan dengan kesihatan mental dan fizikal yang berkait rapat dengan pengambilan minyak ikan ini. Boleh dapatkan maklumat lanjut melalui post2 saya sebelum ini di sini.
Banyak dah saya cerita faedah2 pengambilan Omega Guard ini, so, jangan lupa untuk scroll kat link tu ye.................


Patut la zaman dulu, masa duk kampung, arwah mak paksa makan minyak ikan jenama S****tt E*** tu...mas tu lagi la, mana ada perisa oren kan...maka dipaksa telan jugak...huhuhu...dah besar ni baru tau kepentingan minyak ikan tu sebenarnya. Dan saya ambil dari jenama yang dijamin selamat, semulajadi dan berkesan.



*credit to yuyu vita e-shoppe


Zita
Shaklee Independent Distributor
ID 881218
0195717830
|angahtaiping@yahoo.com|facebook/noorazita.awaludin

No comments:

Post a Comment