Tuesday 17 December 2013

Omega supplement penting

Promosi Omega guard Shaklee masih berlangsung hingga hujung bulan ini. Oleh itu, g yang masih was was nak mencuba supplement Omega guard ni..saya nak sharekan kenapa omega guard sangat penting dalam diet seharian kita. Ini rujukan dari Leader saya...Cery...dia citer salah seorg nutritionist yang dia ada ikuti taklimat bagi tahu antara supplement yang penting diamalkan dalam diet harian kita adalah protin ( iaitu cinch ataupun ESP) dan juga asig lemak omega 3. Kenapa dia kata macam tu?.ini adalah sebab badan kita ni tak boleh hasilkan asid amino ( protin) dan juga asid lemak omega 3.

OmegaGuard Shaklee sangat istimewa kerana ia lengkap dengan 7 jenis asid lemak OMEGA 3 yang perlu oleh badan iaitu DHA, EPA,HPA,ETA, SDA, DPA,ALA
Omega 3 penting dalam menyokong perkembangan otak  dan juga sangat membantu mengurangkan penyakit2 berbahaya seperti Alzheimers, Depression, Diabetes, Sakit jantung, Cancer. Arthritis, ADHD.. Omega 3 terbukti membantu sistem saraf, membaiki sistem hormon, melancarkan aliran darah dalam jantung dan juga merupakan anti inflamasi yang dapat mengurangkan kesakitan pada sendi.

Macam anak2 kita yang kurang atau langsung tak makan sayur, inilah caranya kita pastikan anak2 kita dapat supplement yang lengkap dari Omega guard.  Tak susah, bagi makan sebiji sehari...masukan dalam minuman dan makanan mereka.

Disini saya kongsikan testimoni pengguna yang dah amalkan Omega guard Shaklee.  Ternyata berbaloi.



"Sabtu lepas balik kampung, mak angkat tegur Fai..."muka awak cantik sekarang, kulit nampak merah..."kembang sekejap bila mak puji. hihi...Alhamdulillah.. kesan KONSISTEN makan Omega Guard Shaklee.. Omega Guard Shaklee membantu MELICINKAN SALUR DARAH dan membantu MELANCARKAN PEREDARAN DARAH. Sebab tu lah kulit muka nampak kemerah-merahan... Bakal-bakal pengantin boleh la cuba Omega Guard ni, kasi naik seri muka tu :-))"

Jom aamalkan. Insyaallah manafaatnya akan kita tuai di hari2 tua kelak..
Puan Zita
Shaklee Independent Distributor
 ID 881218
0195717830|angahtaiping@yahoo.com|facebook/noorazita.awaludin

No comments:

Post a Comment