Monday 9 September 2013

Promosi September - Kesihatan Jantung bermula dengan CoqHealth Plus


Alhamdulillah....segala puji kepada Tuhan sekian alam. Hampir 2 minggu tidak menjengok ke blog kesayangan saya ni. Rasa macam bersarang dah labah-labah dalam blog ni...hehehe....
Anyway, saya nak berkongsi lagi satu produk Shaklee yang terbaru ini aitu Coqhealth Plus.
Supplement ini bertujuan utama adalah untuk kesihatan jantung....tetapi bukan itu sahaja manafaat nya. Ini kerana di dalam CoqHealth Plus ini mengandungi Coq 10, teh hijau dan juga vitamin E.
Wow!!...hebatkan. Banyak manafaatnya dan sesuai untuk wanita dan jejaka.



CoQ10 memainkan peranan penting dalam proses penghasilan tenaga dalam tubuh anda. Jantung memerlukan tenaga yang banyak untuk memastikan ia kekal bertenaga bagi mengepam darah setiap hari, kerana itulah jumlah CoQ10 yang ditemui di dalam jantung amat tinggi untuk memastikan ianya berfungsi secara optimum. CoQ10 telah terbukti dapat menguatkan otot jantung, meningkatkan peredaran darah dan mengekalkan paras darah yang sihat. So...bila peredaran darah dah lancar...maknanya penyerapan vitamin2 penting akan lebih optimum dan memberikan kecantikan kulit yang lebih berseri..... Tambahan pula, kuasa antioksida CoQ10 juga dapat memberi perlindungan terhadap pengoksidaan kolesterol LDL dan ini membantu dalam menyokong saluran darah supaya kekal sihat. Tubuh kita mampu mengeluarkan CoQ10 secara semulajadi, namun pengeluarannya semakin berkurangan apabila usia meningkat. Jadi, pengambilan suplemen CoQ10 yang mencukupi dapat membantu dalam mengekalkan tahap tenaga sel yang penting di dalam tubuh.
Dan yang paling penting, Coqhealth Plus ni dihasilkan semulajadi bersumberkan yis. Kalau nak tahu, supplement lain yang ade dipasaran, kebanyakannya menggunakan ekstrak dari tobacco. Itu sebab meraka lebih murah.

Dengan kelebihan Vitamin E di dalamnya, kecantikan kulit adalah salah satu hasil dari pengamalan supplement ini. Tak rugi, dengan harga yang amat berpatutan....dan yang terbaru, melalui kajian juga, Coq 10 juga membantu dalam proses untuk mengandung bagi pasangan yang cuba untuk mendapatkan cahaya mata.

Memang banyak manafaatnya...hubungi saya untuk mendapatkan CoqHealth Plus anda.






Zita Shaklee Independent Distributor ID 881218 0195717830|angahtaiping@yahoo.com|facebook/noorazita.awaludin

No comments:

Post a Comment